Wilson in het nieuw

Wilson is een merk in verandering. Het heeft ontwikkelingsexperts uit de grootste bedrijven in de golfwereld aangetrokken om zich als echte zwaargewicht in de branche te vestigen.
De nieuwe clubserie Dynapower is de eerste lancering waar deze experts bij het hele productieproces betrokken zijn geweest. En dat is duidelijk te merken.

“Wilson is een van de grootste sportmerken ter wereld en het is verheugend dat ze meer aandacht gaan besteden aan golf. Het zal bijzonder interessant worden om te zien wat hun volgende stappen zijn,” vertelt Jesper Overgaard Sørensen in de materiaalspecial van The Golfstore Podcasts.
“Deze nieuwe rekruteringen doen zich meteen gelden bij de woods en drivers. Dit is een nieuw begin voor Wilson,” aldus Jesper.

Hun nieuwe profilering kondigde zich vorig jaar al aan toen Wilson een nieuw logo in fraaie retrostijl introduceerde. De clubs waren mooier dan die van de vorige seizoenen en wekten onmiddellijk belangstelling bij Golfstore-Pro’s.

De nieuwste Dynapower-modellen zijn voorzien van moderne technologie die bij elke slag meer snelheid, grotere precisie en een beter gevoel levert. Met AI-geoptimaliseerde slagvlakken en lage zwaartepunten biedt de Dynapower-familie – van drivers tot ijzers – een indrukwekkende balvlucht, stabiliteit en vergevingsgezindheid voor golfers op alle niveaus.

Wilson heeft de meeste successen op zijn naam met de ijzers op major-toernooien, namelijk maar liefst 62 overwinningen. Hun ambitie is om opnieuw marktleider te worden op het gebied van ijzers. Het zal interessant zijn om die ontwikkeling te volgen.

Luister naar The Golfstore Podcast voor meer nieuws over materiaal.